REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Panpaleciak.pl

§1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
  2. Właścicielem Sklepu jest MARFEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ceglana 2A, 05-250 Słupno, e-mail: biuro.panpaleciak.pl@gmail.com.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  7. Kupując, w sklepie akceptujesz niniejszy Regulamin, oraz informacje zawarte w sklepie ​panpaleciak.pl i towarzyszące im procedury

§2

Definicje

  1. Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://panpaleciak.pl.pl
  2. Sprzedawca – MARFEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ceglana 2A, 05-250 Słupno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0001142776, NIP: 1251779004, REGON: 54039519600000, e-mail: biuro.panpaleciak.pl@gmail.com.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą.
  4. Operator płatności– planetpay.pl
  5. Płatność-wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
  6. Gwarancja- Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
  7. Konsument- osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  8. Usługa- usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  9. Umowa sprzedaży- umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zakup Produktu.
  10. Produkt- produkt, który Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  11. Formularz zamówienia- formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia w celu dokonania zakupu Produktu.
  12. Konto klienta- zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Klienta w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.
  13. Formularz rejestracji- formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający utworzenie Konta klienta.
  14. Dzień roboczy- jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§3

Zamówienia

Zamówienia można składać w następujący sposób:

  • Poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • Emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • Telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

§4

Płatności

  1. Klient ma możliwość wyboru jednej z poniższych metod płatności:

Przelew bankowy – tradycyjny przelew na konto wskazane w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
BLIK – szybka płatność za pomocą kodu BLIK.
Karta płatnicza – akceptowane są karty Visa oraz Mastercard.
Przelew online – szybki przelew elektroniczny.

2. Płatności są obsługiwane przez system Planet Pay, który zapewnia bezpieczeństwo i szybkość realizacji transakcji.

3. Szczegóły dotyczące płatności znajdują się w zakładce „Forma płatności” na stronie sklepu.

 

§5

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. firmy kurierskiej).
  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia liczy się od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
  3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§6

Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  4. Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
  6. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  8. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

§7

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 13 maja 2014 r. Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: ·-umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, ·- wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Natomiast całość naszej oferty i w ślad za tym sprzedaży, kierowana jest do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą (b2b). Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie przewidujemy możliwości zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny.

  1. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Konsument złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  2. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  4. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
  6. Szczegółowy opis sposobu rozpatrywania reklamacji i zwrotów znajduje się w sekcji „Reklamacje i zwroty” umieszczonej w stopce strony panpaleciak.pl.pl

§8

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem i osobą do kontaktu w sprawie danych pozyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego jest właściciel sklepu.
  2. Sklep internetowy działa zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”).
  3. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. Pana/Pani dane mogą zostać przekazane podmiotom, które zapewniają wsparcie oraz działanie naszych narzędzi i systemów teleinformatycznych, realizują przesyłki oraz bieżącą obsługę finansowo-księgową.
  4. Użytkownik ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. W celu realizacji tych uprawnień Użytkownik może skontaktować się ze Administratorem sklepu wysyłając e-mail na adres: biuro.panpaleciak.pl@gmail.com lub listownie na adres MARFEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ceglana 2A, 05-250 Słupno.
  5. Dodatkowo więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zawieramy w naszej Polityce Prywatności.

§9

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie.
  3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
  4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
  5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
  6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

Szukaj produktu

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka